Co warto wiedzieć o promowaniu konta na Instagramie

W zasadzie działania promocyjne prowadzone przez fachowców w swojej branży podlegają pewnym schematom. Pierwszym i podstawowym jest zdobycie jak największej rozpoznawalności dla promowanej osoby, firmy czy produktu. Drugim elementem tego schematu jest wykorzystywanie wszelkich możliwych narzędzi promocyjnych. Kolejnym jest zajęcie jak największej przestrzeni służącej jednemu celowi, jakim jest promocja.

Wydaje się to bardzo proste, sprawa zaczyna rozbijać się w momencie kiedy dochodzi do ustalenia budżetu na akcję promocyjną. I w tym miejscu zaczyna robić się różnica powodująca, że niektóre akcje promocyjno-reklamowe odnoszą sukces, a inne nie. A co robić kiedy budżetu albo nie ma, albo jest bardzo niski?

Instagram – bezpłatne narzędzie promocyjne

Media społecznościowe to idealne miejsce do prowadzenia darmowych lub nisko budżetowych akcji promocyjnych. Wśród mediów społecznościowych Instagram wybija się na czoło serwisów umożliwiających działania promocyjne. Ponad miliardowa społeczność to nieprzebrane zasoby ludzkie, mogące wynieść znajdujący się tam profil na wyżyny popularności lub go pogrążyć.

Dostęp do Instagrama ma każdy, kto znajduje się w zasięgu internetu. Prosta i zajmująca kilka chwil rejestracja, a następnie uzupełnienie wymaganych danych i już można rozpoczynać zakrojoną na szeroką skalę akcję promocyjną.

Od czego zacząć promocję konta na Instagramie?

Najważniejsze w każdej akcji promocyjnej jest nakreślenie jej dominującego tematu przewodniego i opracowanie dokładnego planu działania. Kolejny krok to zgromadzenie odpowiednich materiałów do publikacji w zamieszczanych postach. Żeby akcja promocyjna przebiegała sprawnie, zgromadzony materiał powinien wystarczyć na co najmniej pierwszy miesiąc promocji.

Kiedy już ta praca jest wykonana, można rejestrować konto, starannie uzupełnić wszystkie niezbędne informacje związane z kontem i zanim zamieści się pierwszy post, warto na parę szczegółów zwrócić jeszcze raz uwagę.

1. Zanim zamieści się pierwszy post, warto poobserwować analogiczne do własnego konta oraz konta największych marek i celebrytów Instagrama.

2.  Jeśli w wyniku obserwacji innych kont dostrzeże się błędy we własnej koncepcji i przygotowanych postach, zawsze jest czas na ich modyfikację

3. Popełniony błąd na początku promocji może zniweczyć cały jej przebieg, a w najlepszym przypadku zmusić do dodatkowej niepotrzebnej pracy.

Promocja konta – kiedy pierwsze efekty?

Na tak postawione pytanie, nie ma dobrej i jednoznacznej odpowiedzi. Nie ma co liczyć, że od pierwszych postów przybędzie całe mnóstwo obserwatorów i różnego rodzaju reakcji.

Wielu celebrytów i topowych marek, promocje swoich kont, wspiera na rożne sposoby. Jednym z często wybieranych wsparć jest zakup pakietów reakcji. Tu z pomocą przychodzą firmy specjalizujące się w promowaniu i wspieraniu kont. Jedną z nich jest serwis Polskielajki.pl. Korzystając z usług firm zewnętrznych zwłaszcza na początku działań na Instagramie, można w fajny sposób zainicjować większy ruch pod publikowanymi postami.

Polskielajki.pl – czym zajmuje się ten serwis?

Jak już było wspomniane, Polskielajki.pl oferują gotowe pakiety różnego rodzaju reakcji na Instagramie. Dzięki propozycjom serwisu można zaopatrzyć nowo zarejestrowane konto w grupę obserwujących, komentujących czy lajkujących.

Zaletą tego serwisu jest to, że w oferowanych pakietach znajdują się reakcje od osób realnych i aktywnie działających na Instagramie. Polskielajki.pl mogą dostarczyć spersonalizowane reakcje pochodzące od wybranej grupy docelowych odbiorców. Jest to bardzo ważne i niesamowicie ułatwiające zadanie. Nawet jeśli dany użytkownik Instagrama zareaguje na wskazane konto tylko raz, zawsze daje to szansę, że w ślad za nim pójdą te osoby, które go obserwują.

W ten sposób małymi kroczkami zaczyna się tworzyć ruch na własnym koncie, a należy pamiętać o tym, że o pozycji na Instagramie decyduje suma wszystkich reakcji pod danym profilem czy postem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here