Każdy ekspert od marketingu zgodzi się ze stwierdzeniem, iż Google oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych systemów reklamowych dostępnych na świecie. Stałe ręczne modyfikowanie reklam oraz dostosowywanie treści reklamowych do rynku byłoby męczące, a ponadto pochłonęłoby wiele pieniędzy.

Reklama w Google automatyzuje bardzo wiele czynności związanych z generowaniem treści reklamowych. Dzięki połączeniu usług Google AdWords ze sklepem Magento lub Prestashop oraz stroną na Facebooku można zorganizować automatyczne generowanie treści reklamowych, które bazują na obecnych stanach magazynowych, a także potrzebach konsumenckich.

Jaką przewagę posiada reklama elastyczna?

Reklamy elastyczne wykluczą problem, jakim jest niezliczona ilość typów oraz rozmiarów reklam stosowanych na stronach. Reklamy elastyczne tworzone są przez reklamodawcę jednokrotnie i dopasowują się do niemal każdej powierzchni reklamowej dostępnej na stronach. Elastyczna reklama Google wspaniale dopasowuje się do formatu natywnego, dopasowanego wyglądem do witryny wydawcy. Ta forma korzysta także z większości funkcjonalności charakterystycznych dla typowych reklam.

Może obejmować je sieć reklamowa, a także mogą być kierowane na odbiorców o specyficznych cechach lub ze specyficznych lokalizacji. Reklamy elastyczne są szczególnie doceniane w XXI wieku ze względu na wysoką adaptowalność do ekranów urządzeń mobilnych. Dzięki nim można uniknąć sytuacji, w której użytkownik przewijając treść strony, wyświetla wyłącznie część reklamy. Są one także znacznie mniej irytujące, ponieważ potrafią proporcjonalnie wkomponować się w docelowy serwis.

Reklamy elastyczne w sieci reklamowej Google

Największe możliwości gwarantuje sieć reklamowa, będąca jednym z najlepszych osiągnięć marketingu internetowego. Osadzenie reklamy w sieci reklamowej, która obejmuje ponad dwa miliony witryn i aplikacji oraz dociera do ponad 90% użytkowników internetu na świecie to z pewnością mądre posunięcie.

W ramach sieci reklamowej można skorzystać z usług kierowania, które dostosowując reklamę do odbiorcy na podstawie wielu czynników. Elastyczna reklama, która stosownie nie tylko dobiera odbiorcę, lecz także zmieniającą się automatycznie treść jest potężnym narzędziem. Warto zwrócić uwagę na to, iż nie tylko poprawia rozpoznawalność reklamodawcy, lecz także nie irytuje użytkownika i jest dla niego akceptowalna.

Dlaczego najskuteczniejsze reklamy obejmuje sieć reklamowa Google?

Dzięki połączeniu reklamy elastycznej z siecią reklamową Google można osiągnąć wspaniałe rezultaty. Narzędzie to pozwala znacznie lepiej dobrać grupę docelową oraz zaprezentować jej reklamy w stosownym kontekście. Sieć reklamowa Google obejmuje ponad dwa miliony witryn.

Dzięki przeanalizowaniu rozmiarów oraz stylów większości z nich zespół ekspertów stworzył narzędzie mogące dopasować się do niemal wszystkich typowych i tych mniej typowych układów stron. Dzięki temu, że obrazy dostarczone przez reklamodawcę spełniają wymagania reklam elastycznych mogą zostać w pełni dopasowane do stron, które obejmuje sieć reklamowa.

Kierowanie reklam elastycznych – skuteczność i redukcja kosztów

Dzięki targetowaniu reklam można znacząco obniżyć koszt całej kampanii marketingowej, jednocześnie poprawiając ich skuteczność. Kierując reklamę do osób potencjalnie zainteresowanych, można w prosty sposób sprawić, iż przy niewielkich kosztach sklep zyska wielu nowych klientów. Reklamy elastyczne podobnie jak tradycyjne znajdują świetne zastosowanie w rebrandingu oraz targetowaniu. Sieć reklamowa oraz narzędzia udostępniane przez Google pozwalają szybko i łatwo stworzyć treści marketingowe oraz natychmiast rozpocząć ich dystrybucję.

Treść może składać się zarówno z samego tekstu, jak i samych grafik. Może łączyć w sobie także elementy multimedialne, które wyświetlane są w sposób przejrzysty oraz atrakcyjny dla odbiorców. Warto wspomnieć o fakcie, iż targetowane reklamy elastyczne pozwalają zaoszczędzić nie tylko wiele wysiłku związanego z tworzeniem reklamy, lecz także pieniądze, które byłyby przeznaczone na nieskuteczne wyświetlenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here