Jeśli zaistniała sytuacja, w której czujemy się oszukani przez bank prowadzący nasze konto wówczas mamy możliwość zgłoszenia reklamacji lub odwołania się do instytucji zajmujących się tego typu problemami. Zazwyczaj klienci mają pretensje, w przypadku, gdy z ich rachunku znika nagle jakaś kwota pieniędzy. Często jest to po prostu opłata za czynności bankowe. Co jakiś czas zmienia się tabela prowizji i opłat. Klienci, którzy niedokładnie zapoznają się z nową ofertą mogą być zdziwieni, gdy bezpłatna do tej pory usługa nagle staje się droga. Również często zapominamy o corocznych opłatach za użytkowanie karty kredytowej. Widzimy więc, że w dużej mierze to nieuwaga klienta powoduje nieprzyjemne sytuacje. Nie oznacza to jednak, że bank jest instytucją nieomylną. Czasem tam również zdarzają się pomyłki. Warto próbować rozwiązać je drogą polubowną lub skorzystać z oferty arbitra bankowego. Jest to osoba rozstrzygająca spory pomiędzy bankiem a klientem. Gdy jednak nie dojdziemy do porozumienia możemy wystąpić na drogę sądową.

energiaonline.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here