Obecnie większość liczących się na rynku firm ma swój fanpage na Facebooku albo Instagramie. Taka strona stanowi nie tylko swoistą reklamę, ale również skupia jakąś społeczność, sprawiając, że między klientami a firmą tworzy się relacja. Ile kosztuje prowadzenie fanpage i czy opłaca się zlecać to zadanie osobie z zewnątrz?
Siła dobrze prowadzonych social mediów
Social media dają nam bardzo duże możliwości w zakresie docierania do klientów. Należy jednak mieć świadomość, że samo założenie strony na Facebooku lub Instagramie nic nam nie da. Jeżeli nie będziemy umieli jej odpowiednio prowadzić, nie będzie się ona cieszyła zainteresowaniem. Dlatego odpowiedzialność za fanpage powinno się powierzyć osobie, która zna się na marketingu internetowym i wie, jak wykorzystać social media do zdobycia nowych odbiorców.
Strategia, zaangażowanie i spójność
Prowadzenie Facebooka lub Instagrama wydaje się być proste. Nic bardziej mylnego! Jeżeli chcemy, aby nasza strona zdobyła popularność i cieszyła się zainteresowaniem, konieczne jest opracowanie strategii, a następnie duże zaangażowanie w prowadzenie jej. Niezbędna jest również spójność publikowanych treści. Zarówno jeżeli chodzi o tekst, jak i o oprawę graficzną. Profesjonalna agencja social media zadba o to, aby Twoja firma się rozwijała.
Ile kosztuje prowadzenie fanpage?
Dobry marketing oraz interakcja z klientami zapewni nam wzrost zainteresowania ofertą. Dlatego zlećmy prowadzenie Facebooka lub Instagrama osobie, która ma doświadczenie w budowaniu wizerunku marki przez internet. Kiedy będziemy pewni, że nasza strona znajduje się w rękach profesjonalisty, będziemy mogli być spokojni o rozwój. A dodatkowo będziemy mogli zająć się naszymi obowiązkami, bez martwienia się o konieczność tworzenia i publikowania contentu na Facebooka lub Instagrama. Wycena usługi polegającej na prowadzeniu fanpage zależy od wielu czynników. Zazwyczaj są to koszta mieszczące się w przedziale od kilkuset do dwóch tysięcy złotych za miesiąc.
Czy warto mieć stronę na Facebooku lub Instagramie?
Oczywiście, że tak! W obecnych czasach są to jedne z najpopularniejszych narzędzi służących do komunikacji. Za ich pośrednictwem będziemy w stanie budować relacje z klientami oraz reklamować siebie. Jeżeli chcemy, żeby nasz fanpage cieszył się zainteresowaniem, musimy wyjść naprzeciw oczekiwaniom odbiorców. Z tego powodu, zanim przystąpimy do tworzenia strony, określmy, do kogo chcemy kierować publikowane przez nas treści.