Wielu ekspertów od marketingu internetowego jak mantrę powtarza konieczność budowania listy adresowej klientów lub potencjalnych klientów. Taką listę można wykorzystywać na różne sposoby, do informowania klientów o promocjach, nowych produktach czy akcjach promocyjnych. Najważniejszą cechą takiej listy jest możliwość budowania więzi z subskrybentem. Wysyłając regularne wiadomości do osób z naszej listy adresowej możemy nie tylko wzbudzić sympatię u odbiorców, ale również przekonać ich do swojej rzetelności. Wykreować siebie na eksperta w branży i osobę której zależy. Pomoże to w przyszłej sprzedaży, bo dopóki ktoś czyta twoje maile może stać się twoim klientem. Praca nad listą adresową jest korzystna od strony finansowej, nie marnujemy zasobów na dwukrotne pozyskanie tego samego klienta. Chcąc wykorzystać to narzędzie obsługi klienta, należy wykupić dostęp do jakiegoś autorespondera, które w pełni automatyzują taką pracę. Na polskim rynku znajdziemy wiele takich rozwiązań, które nieznacznie różnią się od siebie, a wyboru należy wykonać opierając się na własnej wiedzy.

mmail.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here